play all songs: hi-fi

Amnestysia

Plays: 26 - Downloads: 0
music blog promoteband forum email

Amnestysia
Amnestysia Bio:

[universal]
Amnestysia form thinking of DonnyMartalia and Dafis Aditama formed on 3 October 2010. They wanted to create a band that had music and exploration of various colors in a minimalist become their own characters might be called New Alternative Ambient, Amnestysia name was taken by them both because they contain the name Amnestysia philosophy advocates the value of human rights to be free vote in every life with a basic defense.
Meanings contained in the lyrics they represent the feelings and thoughts of all people who may not directly be disclosed, as it his sense of alienation and frustration to a sense of traumatic psychological disorders that may occur phenomenal in every person's life in general.
The current formation Amnestysia: Donny (Vocal Guitar), Dafis (Bass backing Vocals) , Whempy (drummer) . And now they go hand in hand with his growing Amnestysia to continue

[text Indonesia]
Amenstysia terbentuk dari pemikiran Donny Martalia dan Dafis Aditama yang terbentuk pada tanggal 3 oktober 2010. Mereka berkeinginan untuk membuat sebuah band yang meng explorasi berbagai warna musik dan di minimalis menjadi karakter mereka sendiri mungkin bisa di sebut new Alternatif Ambient, nama Amnestysia pun di ambil oleh mereka berdua karena menurut mereka nama Amnestysia mengandung filosofi yang memperjuangkan nilai hak asasi manusia untuk bebas memilih dalam setiap kehidupan dengan suatu dasar pembelaan.
Makna-makna yang terkandung di dalam lirik mereka pun mewakili perasaan dan pikiran semua orang yang mungkin tidak secara langsung dapat di ungkapkan, seperti hal nya rasa keterasingan dan frustasi hingga rasa traumatis gangguan psikologis yang mungkin fenomenal terjadi pada setiap kehidupan seseorang pada umumnya.
Formasi terkini Amnestysia : Donny(Vocal Gitar), Dafis(Bass backing Vocal) ,Whempy (Drumer) . Dan kini mereka berjalan seiring dengan berkembang nya Amnestysia untuk terus berkarya dan memberikan pengaruh baru dalam dunia musik.


"Philopobhia" » Experimental 0 Comments - Rate it! - Add to favorites!
Amnestysia - Philopobhia  » play hi-fi
 » view lyrics
 » view code